Alla inlägg under maj 2006

Av Camilla Selin - 30 maj 2006 17:48

Idag har vi haft en rasträff i Vasaparken med ringträning och utställningstips och korvgrillning med sval väderlek, därav deltagarantalet, efter träffen hade UKK ringträning, och då blev det lite fler hundar i parken.

Av Camilla Selin - 27 maj 2006 15:05

Idag har vi varit i Norrköping på nationell utställning och Amazita blev BIR-valp av 5 deltagande valpar och Fiffi blev 1:a i unghundsklass tikar med CK och placerade sig därefter som reserv i bästa tikklassen.
Grattis mina små vovvar. Vi hade solsken hela dagen och trevligt runt ringarna.

Av Camilla Selin - 14 maj 2006 00:00

Idag har vi varit i Gävle på inofficiell utställning med 4 deltagande vuxna havanaiser och 5 tikvalpar, Fiffi blev BIR och slutade som BIG-4, och Amazita blev BIG valp-1 och placerade sig som BIS valp-4 i finalen, av totalt 98 anmälda valpar!
Inte dåligt av min lilla prinsessa. Vi hann med både gassande solsken och hagel som kom precis innan BIS-finalen.

Av Camilla Selin - 1 maj 2006 08:26

Idag var vi på inofficiell utställning i Strängnäs och Fiffi & Amazita gjorde storslam, Fiffi blev BIR och BIG-3 och Amazita blev BIR-valp med Hp. Grattis mina tjejor!
Det var den blåsigaste utställning jag varit på, så just nu hoppas jag att jag inte blir förkyld.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards