Alla inlägg under september 2010

Av Camilla Selin - 7 september 2010 21:45

Idag fyller Balbinka 1 år! Imorgon blir det gemensamt födelsedagskalas med Ammis. I helgen var jag & Balbinka & Miva i Högbo på utställning. Balbinka vann juniorklassen bägge dagarna med CK och på lördagen blev hon Bästa tik-4 för domare Marit Sunde, Norge och på söndagen Bästa tik-Reserv för domare Anne-Cathrine Unelsröd, Norge med denna kritik: 1 år ultrafeminin vacker helhet. Bra huvud och proportioner. Bra stop. Mycket bra hals och överlinje. Mycket bra kropp. Vacker päls. Rör sig mycket bra. I BIS-junior finalen dömde Patrick Buysse, Belgien och Balbinka blev BIS Junior-4. Vi passade på att hälsa på hos Fiffi i Uppsala också och det var ett kärt återseende. Miva var med som sällskap och vi passade på att ringträna lite inför höstens utlandsutställning. Nu tar vi en paus i ringarna fram tills dess. Här kommer lite bilder på 1-åringen, min lilla plutt Binkis :-)

     

Av Camilla Selin - 5 september 2010 19:49

 

Idag gratulerar jag min älskade Amazita som blir 5 år. En mycket speciell dam som har en mycket speciell plats i mitt hjärta. Hon vet precis hur hon ska få sin vilja fram, är det någon jag aldrig kan säga nej till så är det till henne......och det vet hon :-) Hon är ofantligt bortskämd :-) Grattis Mammazita!!!

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards