Alla inlägg under november 2006

Av Camilla Selin - 30 november 2006 09:21

Nu är det klart att jag ska göra mina elevtjänstgöringar som ringsekreterare på My Dog i Göteborg den 4-5/1-07. Efter det är det aspiranttjänstgöringarna kvar innan jag blir auktoriserad ringsekreterare.

Av Camilla Selin - 19 november 2006 09:35

Vi har varit i Hamar på Nordisk Vinnarutställning och Amazita blev 1 JK, 1 JKK med HP, 1 VK med norskt CERT, 1 BTK och BIM. Hon blev även tilldelad titlarna NORDJV-06 och NORDV-06. Det blev ju inget CACIB eftersom hon fortfarande går i juniorklass. Domare var Ann-Christin Johansson.

Av Camilla Selin - 11 november 2006 14:08

Idag hade vi slutprovet på ringsekreterarkursen och jag klarade slutprovet med 35,5 poäng av 36, så det var nästan fullträff. Nu återstår elev- och aspiranttjänstgöringarna. Efter godkänt prov fick man en ringsekreterarelev-aspirant-kokard som man ska fästa på tröjan när man tjänstgör. Jag är lite stolt över den!

Av Camilla Selin - 6 november 2006 07:10

Amazita har varit på internationell utställning i Växjö och blivit 2:a i juniorklasskonkurrensen med HP av 5 deltagande juniortikar. Domare var Svein Helgesen från Norge.

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards