Alla inlägg under februari 2009

Av Camilla Selin - 12 februari 2009 17:47

Leo 5 veckor, 1215 gram

Mycket matglad kille som kommer gå om de andra pojkarna i vikt om han fortsätter så här....Även han har ärvt sin fars enorma päls och har ett underbart busigt lynne samtidigt som han är väldigt lugn emellanåt.


Av Camilla Selin - 12 februari 2009 17:41

Michelle 5 veckor, 970 gram.

Som en liten vit virvelvind far hon fram, busig som få, svansen viftar så fort att man knappt hinner se den. Hennes ögon bara drunknar man i....

Av Camilla Selin - 12 februari 2009 17:35

Hemmo 5 veckor, 1400 gram

Lugnast av dem alla, som tjuren Ferdinand under sin korkek.

Han har en enorm päls precis som far sin och samma underbart vänliga uttryck. Man bara smälter.

Av Camilla Selin - 9 februari 2009 15:51

Grattis Lena & Bruno (Zodiaka'la Star's Believe In Me) till BIM-valp med HP och Stina & Annabell (Zodiaka'la Star's Absolutely First) till Bästa tikvalp-2 med HP igår på ÖLKK:s inofficiella utställning. Domare var Hedvig Törnlöv.

Man blir SÅ stolt!

Av Camilla Selin - 2 februari 2009 17:11

Idag blev Amazitas & Heppus valpar registrerade i SKK:s hunddata och Amazitas polska championtitel har blivit registrerad. Nu ser vi fram emot nästa helg då jag & Bonnie ska till Örebro och hälsa på hos Familjen Fröding och se hur Annabell bor, även Bruno med sin matte och husse kommer dit och vi ska vara med på en inofficiell utställning för att träna våra små.

Bonnie är även anmäld till en till valputställning i februari då även hennes bror Bisou kommer att vara med. 

Av Camilla Selin - 1 februari 2009 14:28

Idag gratulerar jag min lilla Miva Piva på 3-årsdagen och ikväll blir det något extra gott i maten. Jag är så lycklig att Miva blev just min hund, det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg en bild på henne, så jag tog upp mobilen ur fickan och ringde Gunn direkt och bestämde datum för en resa dit för att titta på henne. Hon är världens charmigaste hund med hjärtat på rätta stället och hon lyser upp ens vardag. Grattis Miva!

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards